ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιστροφή εμπορευμάτων γίνεται δεκτή σε περίπτωση που σας αποστείλαμε λάθος τύπο προϊόντος από αυτόν που αναγράφεται στη παραγγελία σας.
Όροι Επιστροφής σε περίπτωση λάθος προϊόντος
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες
Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση
Το προϊόν και η συσκευασία να μην έχει κακοποιηθεί (τσαλακωθεί, πιεστεί, κλπ.), έτσι ώστε να είναι σε κατάσταση που να μπορεί να πωληθεί
Όροι Επιστροφής σε περίπτωση σπασμένου προϊόντος
Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα, την ίδια μέρα της παραλαβής, με το κατάστημα μας, προκειμένου να μας ενημερώσετε για την κατάσταση του προϊόντος. Οι εκπρόσωποι μας θα προβούν στις απαραίτητες ενέργειες και θα επικοινωνήσουν μαζί σας για την επιστροφή και αντικατάσταση του.
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η εταιρεία ταχυμεταφοράς θα επικοινωνήσει με τον πελάτη, για να παραλάβει το σπασμένο προϊόν.
Πολιτική Επιστροφών χωρίς αιτιολόγηση
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην έδρα της Επιχείρησης ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα της Επιχείρησης. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Επιχείρησης, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:2351500711), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:epipla23@otenet.gr.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν, που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο epipla23@otenet.gr
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «ΚΟΝΤΟΖΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗ»ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ ΑΡ ΑΦΡΟΤΕΜΑΧΙΟΥ 357 ΚΑΤΕΡΙΝΗ Τ.Κ 60100
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Επιχείρηση, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση λάθος προϊόντος βαρύνουν εμάς ενώ σε περίπτωση σπασμένου προϊόντος επιβαρύνουν: α) εμάς, εφόσον το προϊόν έχει αγοραστεί έως και 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία αποστολής ενώ, β) τον πελάτη, εφόσον το προϊόν έχει αγοραστεί περισσότερο από 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία αποστολής του.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2351500711 είτε μέσω e-mail στο info@lunabebe.gr